ISKM09 Angličtina pro informační studia a knihovnictví
Výuka probíhala formou jednodenního workshopu, nikoli pravidelnou výukou plnou konverzací, zadáváním úkolů a bichlováním slovíček. Ano o konverzaci tu šlo a dost, ale spíše v rámci dorozumívání se v týmu při skupinových 'soutěžích'. A o co šlo?
Úvodní úniková hra tematicky zaměřená na práci s informacemi, resp. dezinformacemi, digitální a mediální gramotnost, která byla dílem Chrise Cowarda, který byl ve výuce přítomen. samozřejmě se jednalo o soutěž, aby byla ta správná motivace :). Jednotlivé úkoly byly pestré svým provedením i obsahem a byly velmi zajímavé. Následoval blok přednášek na stejná témata. V poslední části jsme ve skupinkách tvořili vlastní návrhy her a své návrhy prezentovali i ostatním.
V rámci ukončení předmětu, byla povinná účast na workshopu, ale také úkol, který poté následoval - jednak vypracovat reflexi a rozvinout nebo navrhnout zcela nový koncept lokalizační hry s tím, že jsme mohli i souhlasit, že kdyby byl námět opravdu zajímavý, bude využit do praxe.