ISKM09 Angličtina pro informační studia a knihovnictví

Výuka probíhala formou jednodenního workshopu, nikoli pravidelnou výukou plnou konverzací, zadáváním úkolů a bichlováním slovíček. Ano o konverzaci tu šlo a dost, ale spíše v rámci dorozumívání se v týmu při skupinových 'soutěžích'. A o co šlo?

Úvodní úniková hra tematicky zaměřená na práci s informacemi, resp. dezinformacemi, digitální a mediální gramotnost, která byla dílem Chrise Cowarda, který byl ve výuce přítomen. samozřejmě se jednalo o soutěž, aby byla ta správná motivace :). Jednotlivé úkoly byly pestré svým provedením i obsahem a byly velmi zajímavé. Následoval blok přednášek na stejná témata. V poslední části jsme ve skupinkách tvořili vlastní návrhy her a své návrhy prezentovali i ostatním.

V rámci ukončení předmětu, byla povinná účast na workshopu, ale také úkol, který poté následoval - jednak vypracovat reflexi a rozvinout nebo navrhnout zcela nový koncept lokalizační hry s tím, že jsme mohli i souhlasit, že kdyby byl námět opravdu zajímavý, bude využit do praxe.

Digitální/Studentské portfolio
Sirková Žaneta
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.