ISKM02 DISRI

Osobně se považuji za někoho, koho design služeb láká, ale nemá dostatečnou fantazii a organizovanost, abych v něm mohla působit. Tento předmět jsem si doslova užívala, jelikož byl veden velmi aktivním a energetickým způsobem.

Zprvu jsme se věnovali obecnému úvodu a teorii, která nám byla představena na konkrétních příkladech či přímým zapojením v týmových aktivitách, ale později byly hodiny doplňovány a vedeny praxí mnoha hostů - šlo např. o témata a tipy pro prototypování projektu/služby nebo designování veřejných prostor. Poslední přednáška se nesla v duchu dokonce tří hostů.

Ukončení předmětu bylo složeno ze 3 částí.

Průběžné úkoly v Perusallu, kde šlo o poznámkování a komentování textů (živě, studenti zde v reálném čase mohli diskutovat), vytváření vlastních prototypů, poslech a komentování podcastu, kreativní tvorba aj.

Druhou částí byl test, který byl jednak založen na teorii, ale především byl zaměřen na to jak my sami hodnotíme konkrétní služby nebo jak bychom řešili konkrétní situace a problémy v roli designérů.

Třetí část ukončení byla volitelná, jelikož si student mohl vybrat, zda napíše odbornou esej na své téma nebo zrecenzuje knihu zaměřenou na design služeb. Já osobně volila recenzi knihy An Introduction to service design: Designing the Invisible od Lary Penin.

Tento předmět je za mě skvěle organizován a díky svému přístupu si udrží pozornost po celou dobu. 

Digitální/Studentské portfolio
Sirková Žaneta
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!